Використання композитної арматури в будівництві доріг

Композитна арматура | 0 коментарів

Асфальт в країнах Центральної та Східної Європи є основним будматеріалом при будівництві доріг. Асфальтове покриття швидко зношується, в підсумку ми маємо справу з виникненням вибоїн, тріщин покриття, ям,  викликаних температурними коливаннями, навантаженням руху транспорту і частковим зсувом ґрунту. Невисока міцність асфальтового покриття призводить до зниження довговічності і експлуатаційних якостей.

Вирішити дану проблему можна за допомогою армування асфальтового покриття за допомогою сітки зі склопластику. Оскільки при розтягуванні покриття, міцність стає значно вище, а горизонтальне навантаження розподіляється по великій площі поверхні.

Композитні сітки добре зарекомендували себе і при загрозі нестандартних деформацій асфальтового покриття, за рахунок своєї міцності і корозійної стійкості.

Укладання композитних сіток при створенні асфальтового покриття, застосовується вже понад 20 років у всьому світі. Трьохразове збільшення експлуатаційного строку асфальтового покриття забезпечує істотний економічний інтерес великих будівельних компаній.

Композитна арматура вам потрібна, якщо ви збираєтеся будувати:

  • Бетонні і асфальтобетонні покриття
  • Опорні плити залізничного полотна
  • Будівництво тунелів, метрополітену
  • Настили мостів
  • Паркінги
  • Плити, дорожні та тротуарні
  • Зміцнення укосів берегів і насипу

 

Зміцнюючи дорожнє полотно каркасом зі склопластику, ви підвищуєте його стійкість до деформування, що автоматично продовжує термін експлуатації. Завдяки такого роду покриттю збільшується міжремонтний інтервал, що істотно скорочує витрати обслуговуючої ці об’єкти компанії.

Виходячи з перерахованих вище переваг полімерної арматури, можна зробити висновки, що використання арматури саме такого складу позитивно впливає на якість роботи, довговічність експлуатації, скорочення витрат на ремонт дорожнього полотна. Але це не єдині позитивні фактори. Крім того, при використанні склопластикового армування спостерігається значне зменшення просідання полотна, а також його колійності через регулярне підвищене навантаження.

Спеціальна технологія армування дозволяє зміцнити не тільки саме полотно, а й подушки, розташовані під ним, що ще істотніше збільшує період експлуатації дорожнього полотна і економить витрати на ремонтні роботи.

За статистикою, щорічно США виділять близько 100 млрд. доларів на відновлення мостів, пошкоджених холодними кліматичними факторами і протильодовими реагентами. Американські інженери, зіткнувшись з проблемою корозійного руйнування мостів, а також їх швидкого «старіння», ще 1970-х роках зробили великий стрибок щодо розвитку мостобудування і перейшли від сталевої арматури на склопластикову. І це послужило ідеальним вирішенням проблеми. 

Перший такий міст був побудований в Німеччині в 1986 році. На сьогоднішній день Канада займає лідируючі позиції на ринку використання каркасу з FRP. Розробки положень, правил, норм канадських інженерів заклали основу в практиці використання такого роду арматури і стали вельми показовим закордонним досвідом використання композитної арматури для об’єктів транспортної інфраструктури.

 

Використання в Україні композитної арматури

Досвід нашої країни щодо застосування арматури зі скла і пластика в дорожній галузі куди менше за інших. Але можна з упевненістю заявити про те, що прогресивні кроки до великої популярності стеклопластиковой арматури серед представників різних промисловостей країни відбуваються щодня.

Композитна арматура зі скла з пластиком є ​​відмінним рішенням проблем корозії каркасів в умовах з різкою зміною клімату, значними перепадами температурних режимів або великими кількістю опадів. Також, використання склопластикової арматури актуально в період інтенсивного збільшення руху, а також навантажень на дорожнє полотно. Немає сумнівів щодо того, що з кожним роком розвиток країн і їх інфраструктури, міжнародних зв’язків, пасажирських і вантажних перевезень тільки спириятиме підвищенню негативного впливу на об’єкти інфраструктури.