Використання композитної арматури при будівництві мостів

Композитна арматура | 0 коментарів

Стійкість до агресивного середовища

Композитна арматура з кожним роком завдяки своїм хорошим показникам набуває все більшої популярності у сучасному будівництві. Якщо наприкінці минулого століття її застосовували переважно при зведенні електричних опор, пірсів чи доріг, то у сьогоденні вона набула поширення і у житловому будівництві. Проте, завдяки тому що цей матеріал чудово себе проявив у агресивному середовищі, його застосування при будівництві доріг та мостів стало практично незмінним. Ще у середині минулого століття почалися пошуки матеріалу, який би забезпечував довготривалу експлуатацію бетонних конструкцій, незважаючи на перепади температур, корозію та вологу. Окрім цього, для очищення доріг чи мостів від снігу використовують протильодовий реагент, а це не найкращим чином впливає на поверхню.

Тому, оскільки композитна арматура не піддається впливу корозії, не руйнується від впливу лугів, стійка до перепадів температур її застосування при будівництві мостів є однозначним проривом у сфері зведення та ремонту шляхопроводів. США ще у 70-их роках минулого століття при будівництві мостів почали використовувати композитну арматуру і за більш як 50 років вона зарекомендувала себе прекрасно. Термін експлуатації таких споруд значно збільшився і це стало великим проривом у мостобудуванні. Також її використовують при зведенні пірсів, хвилерізів, тунелів метро, підпірних стінок на ріках чи ставках та у приватному будівництві власне завдяки її стійкості до агресивних впливів навколишнього середовища.

 

Міцність та легкість композитної арматури

Ще однією перевагою композитної арматури над сталевою, крім стійкості до агресивного середовища, є її вага. Композитна арматура в 6 разів легша від сталевої, відповідно змінюється вага у бік зменшення і всієї бетонної конструкції, якщо при її монтажі застосовували композитну арматуру. Це значно полегшує її транспортування, здійснення завантаження/розвантаження на об’єкті, зменшує транспортні витрати. Оскільки показники розриву на подовження склопластикової арматури і композитної сітки у 2 рази вище, ніж у сталевих аналогів, то її застосування при зведенні мостів, переправ, шляхопроводів не викликає сумнівів. З кожним роком зростає інтенсивність та динаміка руху на дорогах і тому міцність та надійність доріг, мостів та тунелів є надзвичайно важливим фактором для гарантування безпеки його учасників.  

 

Зростання попиту в Україні на склопластикову арматуру

Оскільки у світі композитна арматура використовується для зведення мостів протягом 50 років ми розуміємо, що такий термін вже може говорити про позитивні результати у цій сфері. Тому в нашій державі почали впроваджувати цю технологію та використовувати композитну арматуру не лише у приватному будівництві. Композитна арматура на сьогоднішній день вважається найбільш перспективним матеріалом для армування конструкції при зведенні мосту, адже це не лише продовжує термін його безпечної експлуатації, але й має значні економічні переваги при закупівлі, транспортуванні та монтажі армованих стержнів. Ринок композитної арматури стрімко розвивається та зростає що дає нам позитивні сигнали щодо її майбутнього у будівельній галузі України.